Jahaja.

Ja vad var det jag sa. Här blev det inte många uppdateringar. Har fått klagomål från diverse håll vilket betyder att folk faktiskt läser här. Man tackar!

Sitter i sthlm nu. Härjar runt med Elin som leker turist med mig! Har lärt mig hela götgatan framlänges, baklänges och diagonalt. Ska göra drottninggatan vid nästa besök.

Har skaffat en till hobby! Sims!!
Rotade fram dom gamla dataspelen sen 13års ålder och nu sitter jag fastklistrad 6/24. Jag gillar simmarnas värld. Och gud vad jag är duktig på att bygga hus!

Det är som så mycket roligare att skriva inlägg om man kan bifoga lite bilder.  Kanske en uppdatering om sthlm nästa vecka? Ja.

Kommentarer
Postat av: Malinmalle

Haj sofia! Så du är i hufvudstaden nu. Hur gick det med allt? Du kontaktar väll mig såfort du kommer över gränsen! Jag saknar dig.

2009-08-29 @ 18:49:05
URL: http://jagvillhetamel.blogg.se/
Postat av: räkbob

jag känner mig lite kräkig...;P Nu har jag oxå skaffat blogg kolla in den www.anetteb.devote.se PZ

2009-09-01 @ 15:46:03
Postat av: E

men uppdatera nångång dååå!!

2009-09-05 @ 14:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0