this is AWESOME!

En vecka i Brisbane har passerat och fyra blev två. Pojkarna drog i torsdags.
Jag och Elin stormtrivs här som handen i handsken! Bor på ett hostel med nästan bara engelskmän vilket vi tackar för eftersom det annars kryllar av tyskar. Vi hatar tyskar och våran engelska har blivit riktigt bra!
   Idag har jag och Elin blivit WWOOF (willing workers on organic farms) medlemmar så vi har suttit och letat farmer som vi vill jobba på!


                              
                                  Hamnade på efterfest i ett penthouse! Utsikten gick inte
                                                              och klaga på.


                             
                                   Och här är tatueringen som jag gjorde när vi hade ett
                                                busstop i Byron Bay. Förlåt Mamma!


Jag och Elin har börjat köra longboard. Jag fick min gratis (det var en gäst som glömt den på hostelet och då tyckte dom som jobbade här att jag skulle ta den. Tack, tack) och Elin (lite tjurig) fick köpa sin. Så nu cruisar vi runt på brisbanes gator. Elin lämnar mig på fredag för hennes surfcamp så jag ska då spendera en vecka i ensamheten. Ska bli intressant att se vars jag hamnar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0