Happy face for the win!

Humörstatus:
Glädje!

Whiiii!! Nöjd, nöjd, nöjd. Nöjd med jobbet, med vädret, med min stuga, med kiruna, med midnattssolen. Nöjd för att jag är på så bra humör, för att det växer lila blommor, för att det finns alldelens för mycket bra musik, för att A love song for Bobby Long existerar och för att beställda paket levereras i tid. Nöjd över min skadade tumme, över urvalet av cider på systemet, över att randiga kläder är awesome och över att en mygga bara biter en gång och inte två. Men allra mest nöjd är jag över den impusaktiga händelse jag precis utförde. Men det är min hemlighet..


Och som den gamle, kloka räven REM en gång sjöng:
Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing
People
Happy people



Kommentarer
Postat av: Petra

När solen skiner i ditt inre, skiner den i mitt med! :)

2009-07-08 @ 16:42:58
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0