Inspiration från jagvillhetamel.blogg.se

Haha den här bloggen kommer bli ett intressant projekt! Inte nog med att jag bor i skogen med taskig täckning på mobilen, inga tv-kanaler, en färgblind mamma, en rolig pappa och 101 sjungande (små?) syskon så fungerar dessutom inte mobila bredbandet (som ägs av min lillasyster dessutom!) som det ska. Så i hopp om att den här sidan ens ska bli uppdaterad en gång i veckan är ju bara att drömma om. Men eftersom jag måste skaffa en hobby för att fördriva min sommar och den fritiden jag har så har jag skaffat en tja... blogg.

Min enda trofasta läsare kommer nog bli MalinMalle, jagvillhetamel, Lexvall som sitter i Mo I Rana med bebis och man och som gärna vill fördriva tiden med att vara inne på den här sida och uppdatera sig om mig och mitt liv! Jag tackar i förväg Malin för det trofasta engagemang hon kommer att visa!

Let the fun begin then!

Kommentarer
Postat av: Petra

Oroa dig inte hjärtat. Snart är du i metropolen Förde, och vi har internet! :)

2009-06-17 @ 13:30:17
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är jag också en av dom trofasta! Ha! Och dessutom så kommenterar jag! :)

2009-06-17 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0