Familjen listar!

Ska bara börja med att säga att om 9 dagar lämnar jag norge, om 13 dagar entrar jag kiruna, om 24 dagar åker jag till sthlm och om 26 dagar lämnar jag sverige! YES!
Vi listar! Deltagare: Emma, Moa, Jag.
Topp 5 Ostar i Norge:
  1. Brunost (fy fan för den) -Emma, Moa
  2. Jarlsberg
  3. Hvitost
  4. Norwegian
  5. Gulost
Topp 5 Norska meningar (ta hänsyn till stavning):
  1. Er de mulig - Skall sägas av Stina Adolfsson
  2. Ha ikke peiling - Skall sägas av Eivind Fonn
  3. Eg beklager - Skall sägas av Nils Paulen
  4. Deiliga pupper - Skall sägas av män 16-47
  5. Ka - Sägs av alla
Topp 3 Gjorda bakverk i huset:

  1. Blåbärspaj - Gjord av Sofia
  2. Morotskaka, Kärleksmums - Gjord av Petra och Emma
  3. ...
Topp 5 Favoritplock från Candy King:
  1. Fargepletter - Sofia, Moa
  2. Salte blekkspruter - Sofia
  3. Nidar sjokolade familien - Moa, Emma
  4. Crispy bite - Sofia, Moa, Emma
  5. Supersure bananer - Sofia, Moa
Topp 5 Mat i Kantinan:
  1. Räkmackorna
  2. Pannkakor utan bacon
  3. Kycklingen
  4. Risgrynsgröt - Emma, Moa
  5. Lax
Topp 5 Favoritsysselsättning i Förde:
  1. Sitta vid datorn
  2. Titta tv/film
  3. Äta
  4. Gå på Träsket
  5. Äta
Topp 5 TV-program:
  1. Two and a half men
  2. Miami Ink
  3. Unga mödrar
  4. Scrubie!!
  5. Jakten på kjaerligheten - Emma, Moa. Moa letar också bonde.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är ju för GO!!! haha! tycker faktiskt INTE att du ska lämna oss om 9 dagar!! Hur ska vi klara oss egentligen!!?? Och om jag ska ge mig in i bondelivet får du lova att komma och hälsa på! :)

2009-10-20 @ 20:41:42
Postat av: Stina

HAHAHA är stolt över att min tolkning av Er det mulig hamnar överst på listan!! (är förövrigt sen på att följa bloggar)

Hoppas allt är bra på din resa!!

(Tänk på oss som fortfarande sliter i norge)

PoK

2009-12-26 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0