När jag blir gammal.

När jag blir stor ska jag ha ett litet hus. Med en stor trädgård. Och en massa grannar men dom får inte bo för nära. Mitt hus ska inte ligga i skogen och inte alltför nära vatten. Allt ska vara precis lagom. I mitt hus ska jag ha en stor garderob! I den garderoben ska det bo en massa figurer som jag kan ta ut och umgås med ibland. Jag vill ha en dvärg, Samuel L. Jackson som ska spela piano, Tegan och Sara som ska sjunga, Åsnan i Shrek, en loppcirkus, en gammal dam som kan virka, Jack Sparrow, min pappa, en dragqueen som imiterar Cher, Cher, ett bögpar, Herklules, Filip och Fredrik, Daniel "spättan Jönsson, en dödskalleapa, dom sju dvärgarna och sen kommer jag inte på nå mer.


Livet i Förde bara rinner iväg. Vilket är fantastiskt! Jag börjar bli less på får och berg och bönder och regn och kiss och bajs. Idag hade vi följande väderprognos: Regn, dimma, snö, regn, sol, snö, regn, dimma.


Represent the people I live with:
f.v bild 1: Jag, Moa, Emma
f.v bild 2: Petra, Jag

Kommentarer
Postat av: Fittögat

Helt fantastiskt! Är verkligen andra tjejen från vänster på bild nummer två du?

Det liknar inte alls tjej numero uno på bild nummer ett sett från vänster. Kanske är det mina fittögon som ställer till bekymmer och besvär?!!



Flygande bäckasiner söka vila på mjuka tovor.

2009-10-08 @ 22:54:05
Postat av: Soffling

Fårstår att det måste vara knepigt att leva med fittögon!

2009-10-09 @ 19:04:02
Postat av: Daniel "spättan" Jönsson

Wow. Obama fick fredspriset men ingen bryr sig det jävla minsta lilla, inte ens fåren på förde, för det är jag Daniel "spättan" Jönsson som omnämns två inlägg irad i din blogg.



Jag är inget vidare bra på tacktal, jag är bara 1å85, men jag är rörd till tårar och gör ett försök.



Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. Gentlemen, as of this moment, I am that second mouse.



Ps. Jag ser fram emot att bo i din garderob ds.

2009-10-10 @ 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0