Kjærlighet på pinne...

... betyder klubba på norska! Helt klart det mest ägda ordet hittills.
And this is my favorite!
(ett självvalt beroende jag har dragit på mig)
Nu har Petra varit i Sverige i snart en vecka. Vilket betyder att jag och Moa bara lagat mat två gånger (om man inte räknar med pyttipanna), har städat lägenheten en halv gång och hunnit ödelägga tvättmaskinen! Bananflugorna har återvänt i större mängd och pappersinsamlingen är överfull. Kom hem nu!!
Jobbat närmare 80 timmar på en vecka och känner mig som ett utskitet äppelskrutt! Känns däremot lite bättre att jag inte jobbar fårsäsongen i år!
Har lurat hit Jacke och Emelie istället. Vi behöver defenetivt mer svenskar hit!
So far, so...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0