Min vän TV!

Åh jag börjar bli så uttråkad. Har insett att TVn med stort T är den absoluta mittpunkten på mina lediga dagar, på min jobb dagar och alla dom dagar då jag är ensam för att alla andra jobbar när jag inte gör det. Har börjat intressera mig för underliga program om brudklänningar och program om tårtor. Visste inte att jag satt och planerade ett bröllop.
Jag vill åka till Stockholm och hälsa på folk. Och jag saknar hösten så hoppas den kommer snart. Det är mycket roligare att klä på sig än klä av sig.
Idag har jag städat lägenheten grundligt för Petra kommer om bara några timmar och om trettio minuter drar jag på jobb. Har fått en lärling som jag ska lära allt jag kan!
Har dessutom försökt ringa diverse folk i Kiruna men ingen svarar och ingen ringer upp heller! Era slemryggar!
Så det är dömt att jag ska leva min fritid framför Tvn och drömma om spejsade tårtor och vita klänningar.
God Damn It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0