Ministopp.

Tre sushimål, tre kilo mer, 30L läsk, tresusen kronor fattigare och tre dagar senare så är jag inne på min sista natt i Umeå. Saga har varit en excellent värd och visat mig alltifrån sina bak-skills till sin 80cm madrass som blev min säng (klagar inte!). Utgång, hemgång, stan, tv, fika, kakor, sömn. Lite men långa ingredienser i min minivaccation.
Imorgon anländer jag till kiruna 13:58 och jag förväntar mig en kommité och en safari laxmacka utan tomat och citron på valfritt bröd.

Kommer att hålla min röv i kauppinen fram till nästa år och där existerar varken kabel tv eller internet. Det är ju nice att man har vänner som äger både och.

Förresten, om någon vet något om hus/rum/lägenhet/båt/husvagn i sthlm som kan hyras under en längre tid med start i januari så är jag dödstacksam för svar. Plats för två bör det vara!

Jag har saknat sverige! Tacka vet jag julmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0