Propellerplan nästa.

Whooho då lämnar vi lusekofta landet om 4 timmar (med ett stygn av sorg som alltid).
Kommer sakna Best en aning med sina kunder. 05:00 killen som alltid ska ha grillkorv. Med räksallad och rostad lök och betalar i småkronor. Eller tidningsbudet som aldrig visar annat än ett enormt leende. Den gamla mannen som alltid, alltid, alltid säger "jag kan ta en baguette. Jag kan ta en grov. Jag kan ta den för 27kronor". Eller fyllefolket som under helgerna alltid påminner mig om att jag är svensk, "du är svensk!" och beställer extra, Extra, EXTRA dressing på allt som går. Eller han som dreglar, hon som aldrig slutar prata, han som skriker konstant och hon som allt glömmer sin beställning.
Hej Sverige nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men mest av allt kommer du sakna mig! <3 Kram

2010-12-13 @ 12:46:00
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: julmustkillen

What? Har du slutta på Best? :(

Lykke til i sveariket då!

2010-12-14 @ 03:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0