Airlie Beach

Helt fantastiskt. Vi har hittat ANNU ett stalle som vi alskar i aussie. Nar ska det ta slut? Jo om 13 dagar. Tank inte pa det, tank inte pa det.

Igar var vi ute och hangde pa en bat hela dagen. Snorkling, bra mat, vita strander och fina fiskar. JATTEfina fiskar! Dock var det jag, elin och 1 miljard pensionarer. Men satan vad roliga dom kan vara med lite action och alkohol i kroppen. Jag ska bli likadan i mina sjuttio ar!
Pa kvallen korde vi "slap the goon" och nu ar det morgon och jag mar daligt.

McFlurry Oreos ar btw det basta som gud och McDonalds har uppfunnit. Forsoker att inte trycka tre om dagen. Jag har ju faktiskt borjat trana (som om nan bryr sig) sa daligt samvete passar sig inte nar man ar pa semester.

I NZ (sa vi har nagot att se fram emot) har vi bokat in fallskarmshoppning och bungyjump (som ar den 2a hogsta i varlden). Sa nu har jag borjat skriva pa mitt testamente. Tyvarr ar det inte mycket av resekassan kvar men om jag dor sa vill jag ge allt till min lillebror for han ar fattigast i familjen. Sen kan mamma fa 25kr och kopa sig en trisslott for det tycker hon om!

Som ni kanske hort har det varit storm och orkan som drabbat australien men rakmackan och bananskalet (jag blev bananskalet) har ju san tur att vi passerade den nar vi akte hit i buss! Hallelulja!

Jag saknar er men inte sverige!

Kommentarer
Postat av: tova

nog är väl storasyster fattigast! skriver upp mig på att ärva dina tatueringar =P

2010-02-23 @ 05:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0