Tack!

För att veckan vart så jävla bra så vill jag tacka:
Tack Marcus och lillAnton för att ni tog er till arvika i en pick-up som gav er personalparkering och åt oss spritförvaring. Tack även för att ni släpade med diverse tält och för att Marcus var en beskyddande halvbror hela festivalen och lillAnton hade ett trevligt rökhumör! Stereon var fin men dålig. Tack Maxine för att hon hittade oss i röran, försökte lära MIG bonga men som tyckte det var roligare att spy, som har ful dialekt men gulligt leende och älskar att tro på kärlek. Tack min älskade pappa Daniel som hittade oss i röran men vi aldrig han, som fick tillbaka mig i gamla kängor, som älskar att vara lika äcklig, full, snygg, cool och pratsam som jag och som gjorde 30% av min festival. Sebbe kung, traktortjejen som fick hångla med Marcus, syskonen gamla och tråkiga å norrmännen gjorde alla sin roll. Sebbe kung var kung och gjorde allt kungligt! STEK!!
Malin och Fredrik, det snyggaste paret i världen som vet allt om festival, tatueringar och musik. Som kan skrika och bli sams, tappa bort och hitta varandra, vara full och bli nykter, gråta och skratta med varandra och allt inom loppet av en minut. Fredrik som känner allt och alla, kan allt och allting, GÖR ALLT OCH ALLTING och fortfarande lever är ett under som vi älskar. Tack än en gång Malin för att vi är så jävla grymma tillsammans och för att festivaler aldrig ska göra oss gamla för det är vår hemmaplan. Me love you long time.
Tack för all jävla bra musik som sjöng och spelades, för att regnet höll sig någorlunda i schack och för solen som lyste alldelens för starkt. Tack för att fyllan höll sig lagom, att spriten alltid fanns och för dom oändligt många ciggaretterna som gör en cool.
Tack min darling för att han följde med och stod ut med svenskar lika mycket som jag står ut med norskar, för att vi gör det vi gör så bra tillsammans och för att jag fick tejpa brösten med silvertejp och dansa swing med dig!
Dom sista minnen jag vill tacka för är Maxines spya, Sebbe kungs stekdans, Fredriks ostekiga dans, Daniels energi, Malins sista kväll, Kents spelning, Fredriks hänglås, Marcus val av tjejer, lillAntons fnitter och hela Camp Klan. 2011, vi ses!!
(ja bilder kommer)...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Åhhh, tack Sofia för dina tejpade tuttar, för att du lärde Maxine bonga, för högern, för den uppgnuggade vänstern, för dina längre kisspauser och framförallt för din närvaro!

2010-07-21 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0