9 dagar kvar.

Igar hoppade vi fallskarm och jag borde ju vetat sedan fodseln att det inte skulle ga nage vidare. Nagot som gar i slakt och familj (men som tydligen bara stannade kvar hos mig i vuxen alder) ar aksjuka! Sa jag hoppade fallskarm i 250km i timmen och hade dom mesta underbara 60 sek... tills farten saktade ner och allt borjade snurra forskrackligt mycket. Sa jag spydde. Och spydde, och spydde. Tills jag kom ner pa marken och fortsatte att spy. Jag hatar den som satte detta virus till varlden! Ma Hin Hole ta dig!
Min instruktor sa fem ord at mig under hela resans gang "do it under your arm". Inte ens "ar allt okej" fick man efterat! Han bara gick! Han kommer att fa vuxenakne och tappa alla sina framtander.

9 dagar kvar sen CALIFORNIEN! JAAAAAAAAAAAAAAA! Mitt enda val under varan resa, visste ni det? VI SKA TILL CALIFORNIEN BABY :)

Kommentarer
Postat av: ida

Sofia Sofia, finns det inga bilder från eländet?

Glömde jag säga att jag har varit avundsjuk på dig ände sen november...=)

När landar du i Sverige igen?

Ha en fortsatt trevlig resa!

Jo jag väntar fortfarande på vykort:

ida karkiainen

värtavägen 60

115 38 Stockholm

2010-03-10 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0