California here we are!!

Alright nu är vi inne pa 4e dagen. Eftersom vi akte bakat i tiden sisadär hundra timmar sa hamnade vi ju saklart i värsta jet-lag tillstandet nagonsin. Sa vi bestmde oss for att sova bort hela torsdagen... och halva fredagen. Men efter  det har vi varit pa tipptopp!! Vi hamnade pa ett litet surfhostel som ligger pa hermosa beach. Det LIGGER verkligen PA hermosa beach. Du kliver sa gott som ut pa stranden. Forsta dagen traffade vi en trevlig tyska som hade hyrt bil och skulle till san fransisco ett par dagar och fragade om vi ville hanga pa. Bilhyra a 200kr/pers LA-San Fransisco t.o.r. Ett enkelt JA och nu är rackmackan och bananskalet pa roadtripp genom landet!
(skriver pa en tysk dator och dom vet inte hela svenska alfabetet. stackare.)
(jo vi gillar tyskar nu. eller iaf en.)

Har jag nämnt att jag snart kommer hem?

Dagarna i LA gled iväg. Vi hängde i beverly hills och hollywood och i san fran ska vi hänga i upp och nedförsbackar. Vi stannar där till fredag och aker sen tillbaka till utgangsläget ett par dagar och sen las vegas!! Nagon som vill ge ett spelbidrag? 1000kr pa rött kanske för herr Daniel "spättan" Jönsson? 70-30 till mig.

Jo jag kommer hem snart.

Sverige ligger 8 timmar före i tiden. Sa god natt för oss och god morgon till er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Perfekt när saker går bättre än förväntat!! :) Själv sitter jag och lyssnar på regnet, har feber och tycker otroligt synd om mig själv! :)



Längtar till du kommer! Är helt ensam nu i två veckor eftersom Moa lämnat mig för Alperna!



Kram!

2010-03-23 @ 18:47:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0