Hej då NZ.

Sista kvällen i Auckland/New Zeeland och vi firar St Patricks Day med gröna gubbar och fyrklövrar. Öl är huvuddrickat och ska man göra som irländarna så ska du redan hunnit med ett sexpack innan 9am. Men vi är inte irländare och jag gillar inte öl.
Så imorgon lämnar vi ön 19:00 och anländer samma dag till LA 11:30. Vi åker alltså bakåt i tiden och jag är inte helt hundra på tidsskillnaden. Jag hör av mig om det.
Idag fick jag ett mail av min vän Saga som (om man hade gjort det dataskrivet med typsnitt 12) nästan var två sidor långt. Och sådant uppskattas! Grattis Kiruna till ica kvantum.

Vi lämnar då Nya Zeeland som var lite kallare än aussie, lite mindre stränder, lite mindre sol men med grymmare natur, bättre hostelstandard och betydligt mindre tyskar.
Jag har nu bokat om min hembiljett och kommer till sverige 8 april. Tyvärr kommer jag inte direkt till kiruna. Ni kan vänta mig runt den 20 på tågstationen . Ta med en laxmacka från safari tack! Ljust bröd, extra dressing och ingen tomat eller citron.

Idag firar vi irland, imorgon är vi i kalifornien! Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är så avundsjuk så avundsjuk. Här snöade det 30 cm igår på 8 timmar. Vi fick gräva ut bilarna när vi skulle åka från jobb. Inte ett flyg fick jag se heller. MEN,på fredag åker jag till Oslo och ska bo på hotell, festa och träffa ehm, ja du vet. Längtar!! :)

2010-03-17 @ 09:21:55
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0