here we go!

Sa hamnade vi i NZ huvudstad Wellington som ligger pa nordon!
Sen sist har det hant en massa. Vi traffade tva svenskar som vi hangde runt med i en vecka. Svenskar och Danskar ar overallt! Skandinavien invaderar NZ!!
Lite tips pa stader:
*Queenstown ar latt vart ett besok. Som ett lite storre Are. Dar har dom bungyjumping och annat knas.
*Christchurch ar inte ens vart att andas pa. Forskrackligt trakig stad.
*Vi gillar Wellington.

Igar testade vi pa deras uteliv och det var nojda miner. Elin lekte hela havet stormar. Sa idag har vi varit bakis och kande att vi ville belona oss sjalva eftersom vi ar sa forbannat bra pa allting sa vi har handlat en massa saker. Som jag sen kommer angra. Bakisshopping for the win!

Igar bokade jag om min hembiljett sa den 8 april kommer jag till Are! Och det hurrar vi for! Hurra, hurra, hurra.

Vi har det bra. Har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0