Let it be thursday... next week.

Jag har ju helt glomt och beratta att vi var pa en olfestival forra lordagen i Wellington! For alla mina nara och kara som vet att jag inte dricker ol, sa var det den basta utmaningen nagonsin (for jag ska lara mig nagongang)! Sa i sju timmar (12:00-19:00) sa drack vi ol, gick pa seminareie, at mat, drack ol, lyssnade pa livemusik, drack ol. Lustigt nog gick sjalva oldrickandet inge vidare. Eller snarare, jag sniffade fram dom sotaste sorterna dom hade och det smakade precis som cider! Tjohej vad glad jag var!

Imorgon aker vi till en stad som borjar pa R eller T och pa lordag drar vi till Auckland som ar sista stoppet i det har landet. Dar vantar en ny tatuering, battre vader, godare mat och fantastiskt sallskap! Vi hoppas pa ett bra hostel ocksa. Och en biograf.

...och om en veckar ar vi vars?  CALIFORNIA HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0