Bollen rullar.

Första veckan på länge där aktiviteter fyllt mina dagar. Torsdag stod först ut med små ärenden och senare mot kvällen gick jag och Moa på vårat första Zumba pass. Mycket skaka rumpa. Körde på med yoga efteråt och kände mig väldigt ut stretchad. Klockan var då åtta och Thomas hämtade upp mig för en tur till skjutbanan där vi använde pistol för att skjuta ner diverse käglor och papp-björnar.
Jag är mycket bättre på att posera full.
Då använder jag defenetivit inte crazy eyes.


På fredag åkte jag, Geir och Petra till slakteriet för att luncha lasagne med Jacke och Emelie. Hjälpte till med att ordna deras skattepapper och lånade ut vårat internet. Från fyra till elva blev det att jobba extra. Det var första gången jag faktiskt fick GÅ hem för att Geir hade glömt bort mig. Nu är det ju bara fyra minuters gångväg men jag har blivit bortskämd.

Och så kom vi till Lördagen!! Jobb från åtta till fyra och sen springa iväg till hotellet där Petra hade spa-behandling (min och moas födelsedagspresent till henne) och sen bubblade vi pool och hängde i ångbastun. Efter det körde vi på med solarium, kina mat och sen förbereda våran lägenhet för fest. Av någon anledning slutade aldrig dörrklockan ringa så vår stora trea fylldes snabbt. Aprak och kul som det var så gjorde de ingenting.

Söndagen var bakfull med en pizza som vart fel och två hyrfilmer som inte sågs. Mycket sömn.

Idag är det måndag, har varit vaken ca en timme och funderar hur jag ska fylla den här eviga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0