Shitface.

Förbannelse över vårat internet! Idag ringde jag bolaget för tredje gången på 9 dar för att få dom att skicka en satans blankett att fylla i så vi slipper låna seg "Jejjes" internet. Och så säger dom att man kan skriva ut blanketten själv på internet varje gång jag ringt. MEN JAG HAR INGET INTERNET och defenetivit ingen skrivare!!
På fredag kommer Sandra och ska bo här över helgen. Hon är därmed den andra sovgästen som inviger lägenheten. Alla är välkommna kom, kom, kom!
Jojustja min detox tog slut i måndags. Känns najs att slippa svälja fyra tabletter om dagen och toabesöken har minskat. En närmare utvärdering kommer.
Idag skola till fem och nu på jobb halv sju. Jipppieee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0