Tomorrow.

Imorgon kommer äntligen Geir hem! Finally ska jag kunna sova ordentligt.
Imorgon är det även Dropkick som jag och Michel ska rocka våra luggar till!
Imorgon har jag även tagit sovmorgon för att jag 1. inte har sovit ordentligt på en vecka, 2. Geir kommer hem på morgonen, 3. jag måste orka med konsert!

Påsken blev inte så väl planerad. Jag har bokat in jobbpass ons, tors, fre och lördag. Men vi tänkte hinna med en grillning, en eventuell påskmiddag och lapa sol den tiden jag inte sover.

Och ja, vårat internet är fortfarande ur funktion!

Kommentarer
Postat av: Maida

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2011-04-18 @ 19:28:03
URL: http://mmaiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0