On the go again!

Dödsdåligt uppdaterat. Men jag har varit ledig tre dagar på tre veckor och då sitter jag defenetivt inte framför datorn. Dessutom har jag haft det skittråkigt och osocialt och ingen kamera. Jag vill ju att det bara ska hända roliga grejjer här.
Men nu jävlar!
Igår träffade jag och Conny varandra för första gången på ett år. Ändå har vi bott i samma stad sen januari. Conny är väldigt dålig på sms. Och att ringa. Och ja, jag kanske är lite dålig också.
Men eftersom det är pride vecka så är ju han den ultimata partnern att gå ut med. Så igår hängde vi i rålis, kungsan och sen café opera (skämmes!!). Nu ska vi mötas upp på centralen för att dra på coctailparty med rainbow people och så jag, faghag. Whiiii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0