Och det var det och det var det.

Jag körde mina första smygpass på statoil förra veckan. Det känns som att rutinerna fortfarande sitter kvar sen norge och kassasystemet är likadant. Så upplärningen har varit kort, knappt tre timmar. Ja, då jag två jobb!
Kul helg btw!
Alla inblandade från både fredag och lördag jag tackar och bockar.
I fredags ringde spättan Daniel och sa att han var här. Så vi samlades et gäng som satt på ett litet berg vid zinken och pimplade vin och tax free sprit. Utsikten över kungsholmen var helt jävla bra.
Förfesten ledde oss senare till Trädgårn. Och där hade det varit roligt att hänga om inte Geir kände för att göra sälen ned för hela stentrappan och stuka foten. Han är fortfarande sängliggandes.
I lördags hängde Daniel med mig till Rålis där vi umgicks med mallan och Erik och deras vänner. Mycket fish.
Klockan ett började det avta och jag var sjukt sugen på mos så jag köpte det och åkte hem.
Igår (söndag) var jag och Daniel smygbakis så vi körde på med en date utan happy ending för Daniels del.
Sushi på ming och pirater på bio.
Daniel fick två nätter på min soffa innan Ida kom igår kväll och kammade hem sista helgdagen.
Te och SATC. Nazist-film-tv-tittaren Ida klarade av ett och ett halvt avsnitt sen ville hon sova. Så jag fortsatte själv till sex på morgonen och nu är jag trött, trött, trött.
Imorgon börjar jag jobba igen och kör på sju dagar i sträck. Vilken tur att det ska bli dåligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0