15/6

IGÅR var jag i skolan från 09 till 21. Tvåorna hade sin slutvisning så lokalerna svämmade över av folk och diverse hår attiraljer. Modeller, make up artister, frisörer, lärare och elever rände runt i ett enda virvarr. Musik kördes non stop och det låg ett högt tempo och spänning i luften.
Varje etta assisterade en tvåa och jag fick till min förtjusning stå vid Joys sida och vara hennes högra hand.
Deras tema var "Longitude Attitude" och varje person hade valt en stad att hämta inspiration ifrån.
Klockan sex blevd det dags för insläpp och vi skulle alla inta våra possitioner. Jag var värdinna.
Visningen var fantastisk, vinet var gott och utgången efteråt var toppen.
Så jävla bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUUUCK VAD ALLA VI ÄR BRA!

2011-06-17 @ 14:56:45
URL: http://neverendingnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0