Daniel Voinier skickar sitt första mejl i år:

Vi är nog tvillingar.
Jag låg och drömde om dig, första gången någonsin vad jag vet, när jag vaknade och läste att du saknade mig, hade jag varit flicka eller bög hade jag nog tänkt "naw".

I min dröm var vi på festival. Jag sålde tjuvkikar på din fitta för 100kr och du sålde tjuvkikar på min kuk för 5kr (du påstod att ingen någonsin skulle betala mer) fast när du insåg att jag tjänade mycket mer blev du sur och ville ha mina pengar. Så du började slåss och när jag slogs tillbaks blev jag ivägsläpad av vakter och du tog mina pengar och mös, true Sofia style. 

Sen plingade min mobil och jag fick veta att du åtminstone saknade mig, så kunde inte hata dig trots allt. Du är lömsk.

Hoppas allt är bra!
Än en gång Daniel, I miss you!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Förlåt Monica! Vill poängtera att jag aldrig skulle sälja tjuvtittar på din dotters snippa på riktigt!

2011-10-28 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0