Min önskelista:

Snart smäller det. Samma datum varje år och inget i världen är bättre än att fylla år (hatar att bli gammal, älskar tårta). Något annat jag tycker om är att skriva listor. Skräll.
My birthday wishlist (låter supermycketbättre på engelska) i onumrerad ordning:
  • Vill faktiskt göra en piercing. Efter alla jag tagir ur, vill jag nu ha en ny.
  • Platåconverse. Dock är dom närmaste 3 miljarder mil härifrån i ett piratkopierande Asien. Jävla Asien.
  • Årskort på en sushirestaurang.
  • Flygbiljtter till varsomhelst utom skandinavien.
  • The Killers konsert.
  • Tandblekning. Det är allt te som gör det.
  • Öronpluggar och tunnlar.
  • Badmössa. På riktigt.
  • En prenumeration på Costume.
  • Smörgåstårta.
Vassegod, jag bifogar adress efter förfrågan.

Kommentarer
Postat av: Petra

För det första: Badmössa.. Whyyyy?

För det andra: Vad i helvete är det för fel på biljetter till skandinavien (Förde) då!? VAVAVAVA?! :)



För det tredje.. Visst har jag varit duktig på att blogga idag!?

2011-10-13 @ 22:28:23
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0