Recap.

Förra lördagen:
Jag och Conny hängde på göta källaren som hade ett event där en look-a-like Britney uppträdde. Han/hon har varit med i America got talent och var sjukligt lik. Var tvungen att taffsa lite på benet. Kändiskåt.
(Vimmelbild! Jag står framför den långa mannen med gul fluga, Tobias. Ett halvt öga kom med. Check.)
http://www.youtube.com/watch?v=j9ZIPDaNKNo
America got talent klip.

Onsdag:
Hängde på filmefestivalens releasefest på Malmen. Drack en halv gratis drink och snappade åt mig ett programblad. Så jag vet vilka filmer jag ska ladda ner. Muahahaha.

Torsdag:
Min första HEL lediga dag och början på min weekend. Fixade nytt pass hos polisen och ny bild till körkortet (omständigt att byta namn). Mannen i fotobutiken passade på att gratta mig till körkortet. Ville inte förstöra stämningen med och säga att jag haft det i nästan sex år...
Hängde hos Tina och Michel på kvällen. Jerka och Tinas kompis hängde också. Drack en och en halv drink och åkte hem. Det är så jävla najs att vara ledig.
Nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0