Halva veckans dagar.

Vaknade 06:12 idag, yaaaay...
Onsdag:
Jobbade 8-16 och efter det prövade jag på pilates för andra gången och Petra första gången. Inte så väldigt ansträngande, lätta övningar och ganska avslappnande. Tills jag vaknade morgonen efter med DEN träningsvärken. Hursom var det trevlig träning så jag ska börja köra det på onsdagar. Och dom dagar jag slutar fyra ska vi hinna med spinningpasset innan.
Efter träning var jag på TIGI kursen som inte var en TIGI kurs utan märket FUDGE. Där kollade vi in heltokiga färgningar och sjukt roliga klippningar som gjordes på scen. Och sen styling på det. Jag älskar goodiebags!
Torsdag:
Jobbade 8-16 igen. Jag verkligen längtar till och få in den dygnsrytmen i mitt liv, hej måndag!
Klockan sexton sharp kom Geir och var hungrig. Det är nämligen palt-torsdag i norge (raspeballer här hahahaha)
så palt it was. Här äts det med bacon, sirap och socker eeww... så jag frågade om smör istället och nästan sylt men vågade inte riktigt med risk för att bli skrattad åt (hallå raspeballer?!).
Självklart blev det paltkoma på det så hem och ligga i soffan heeeela kvällen.
Fredag:
Både jag och Geir var ledig och det var sol ute. Så vi gick på stan och jag var tvungen att prova kläder som jag aldrig köpte för jag är duktig nu och dom där shortsen från HM här omdagen lämnade jag tillbaka för jag är duktig nu och det känns helt jävligt. Sen tränade vi, jag på puls och geir på spenst. Efteråt möttes vi på spar för att handla middag men Geir var så slut att han höll på att spy och jag var så pigg att jag höll på att dö och gick hem utan mat. Två timmar senare tog vi bilen istället och handlade taco middag och choklad för jag fick sån satans cravings (Ida jag är på synd nr sex nu). Taco middag, choklad efterätt och två avsnitt av game of thrones whiiii!!
Idag ska jag jobba 23-05 och nu är klockan snart åtta på morgonen. Lång dag det här.  Annars då? Jo geirs mammas bil som vi alltid lånar har gått sönder nu och det är inga direkta planer på att laga den så nu går vi faktiskt hela tiden och varje dag. Det tar 20 min till träning, centrum, jobb en väg så automatiskt minst 40mins promenad varje dag. Fit som F kommer vi bli!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det finns inget "vi" i att du ska gå på spinning och Pilates så du vet! :P

2012-04-21 @ 22:42:16
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Soffling

Jo Petra, i mitt huvud har du redan sagt ja :)

2012-04-22 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0