Line-up.

På rosdkilde i år går en hypad barndomsdröm i uppfyllelse. Mammas maniska blandband som fyllde bilen till Piteå varje sommar innehöll 70% av... drumroll... BRUCE SPRINGSTEEN! Och nu ska jag få se han. Holy moment.
Sen ska jag kolla den här gamla geten som var så jävla populär för förti år sen och jag inte riktigt gillade och som tydligen är jävligt populär nu med och som jag fortfarande inte riktigt gillar. Men hans sönderspelade låtar har lagat många minnen som jag gärna upplever igen. På roskilde.
Och den här galna häxan ska jag se bara för att det är kult och cult.
Jag får tydligen massa käft och bank om jag inte kollar the Cure så då måste jag väll göra det. Emo.
Hade velat se hela bandet i deras glory days men jag får nöja mig med en bror. Emo.
Och här har vi Rebeckas pojkvän och ett geni! Vi syns längst fram!!
Roskilde 2012. Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0