Påsk á la Norge

Hipp hipp nu är det påsk!
I onsdags var vi ut och det var kul. Dödsmassa folk överallt. Igår hade jag huvudvärk och det var inte lika trevligt. Hängde med Petra fram till fyra då båda skulle jobba. Jag till elva så det sög men najs med dubbelt tillägg på helgdagar! Woop woop!
Idag ska jag baka cupcakes med Leah och vän. Har handlat in dödsmassa ingredienser och ska följa recepten ur min nya cupcakebok. Sen vid fem ska jag på tjejmiddag hos Petra och sen drar vi ut på minikonsert! Whii heeej påsken du är bra! P.s jag börjar jobba åtta imorgon. am.
DET HÄR har jag varit sugen på länge. Nackdelen är att färgen blir fort dassig och det är jävliga pigment att färga tillbaka till ljust om man ångrar sig. Så därför är det helt fantastiskt att hårmascara fenomenet är tillbaka! Finns bl.a på HM och just nu glider jag runt med rosa toppar. LOVE. Färgen går bort direkt i duschen sen. Ska pröva mig igenom hela färglagret. Next up blir lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0