Førdian.

Så att nu är vi førdianer igen.
Väderstatus: Snö en dag, regn den andra och is den tredje. Sen börjar det om.
Jobbstatus: Löneförhöjning, två lediga dagar sen 2 januari, alltid kvällsskift.
Förde är det enda stället någonsin som jag har investerat i ett gymkort. Och även så blev det den här gången. Det roliga är att det finns rätt lite att göra (speciellt när jag har fått ett strängt köpstopp på allt i klädväg till första maj) så gymmet är något man ser fram emot!
Imorgon ska vi förhoppningsvis testa föret i någon av backarna. Ska ställa mig på brädan för första gången sen tvåtusentio.
Annars tar jag sovmorgon varje dag, börjar jobba fyra, slutar elva, tränar någongång där i mellan, hänger massa med Petra and so on.
Har börjat kolla på tv igen efter ett år.
Köpte en ny kudde i fredags som är awesome.
Ska börja planera sommaren snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0