Det närmar sig ännu mer.

Ja det här är från fjällturen som gjorde att jag fortfarande har träningsvärk i låren (tredje dagen nu). Jag noterade våra namn i boken i tillfälle att jag aldrig mer skulle besöka platsen. Det känns lite så just nu.
Idag var det en brud på salongen som Andrine fick göra och jag gjorde dom två brudtärnorna på fem år. Jag hade nog varit den bästa bröllopsgästen ever om jag bara fick bli bjuden någongång. Hade tårfylldaögon största delen av förmiddagen. Det är bara så förbannat fint och alla var så glada! Naaaw...
Sen lunchade jag med Petra och har nu sovit middag i cirkus tre och en halv timme.
26 timmar kvar tills vi åker! Jävligt taggad!

Ska iväg och klippa Geirs kompis och sen är det jobb 23-05 och sen ska jag sova och sen vakna och sen bara njuta över att semestern har börjat och att vi snart är på G. YAY!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0