Lite text på det.

Så  tisdagskväll kom jag hem. Onsdag var Nina och Fredrik här över natten och vi käkade tacos och kollade 21 jump street om helt klart är årets komed. OMG!
Torsdag jobbade jag på salongen 9-20 där sista timmarna gick åt till att göra uppsättningar inför en modevisning.
Ja det var kul!
I fredags jobbade jag, tränade, åt middag, sov middag och gick på bio med Geir. Snowhite and the huntsmen var bra men trailern var bättre. Sen jobbade jag natt 23-04.
Igår vaknade jag tolv, gick en promenad, åt frukost, tränade, åt lunch, sov middag, lagade middag, åkte till ett dubbelt födelsedagskalas och var där tills jag började jobba igen 23.
Nu har jag nyss vaknat och ätit frukost. Ska iväg och träna vid halv fura och jobbar sen 17-24.
Så allt det intressanta har danat ut fast om två veckor börjar roskilde och våran SEMESTER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0