Mmm soool...

En inte så produktiv helg på nöjesfronten. Work, work, work. Men det förtjänas nog efter förra helgens nöjen.
Jag vill också åka på solsemester! Alla runt omkring gör det men vi sitter i norges regntätaste stad!
Men mitt stora problem är som oftast att hitta tiden för det. Det vi har planerat för sommaren är en vecka i roskilde och en vecka efter det som jag och Geir ska lifta runt europa (BIG YAY!!) sen har jag en vecka i juli/augusti då mami och papi kommer och hälsar på.
Men jag vill ha sol, strand och all inklusiv nu.
Kul att få komma hem nästa vecka. Jag saknar er och Kiruna!
Har förresten köpt ett par till fejk platå converse fast svarta denna gång. Dom anländer snart till kauppinen whiii!!
Nu ska jag på intevallträning för det är ju så jävla roligt och sen ska jag jobba 17-24 för det är ju det bästa jag vet!
Slänger in lite sthlmsbilder för jag har ju så många:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0