Super jävla awesome Kiruna

Kiruna var awesome!!! Glömde kameran så det sög men jag har fått/lånat tre bilder som summerar helgen.
Fredagen var systers student och trots hagel och två plusgrader hade alla kul ändå.
Så här har vi en glad och full Emma!
Sen flöt helgen på. Lördagen var den roligaste dagen på hela året. Jag är så lycklig!!!
(hehe tack mallan för att jag får tjuva bilderna)
Underbara vänner, familj och bekanta! Det var en helt fantastisk helg och jag vill stanna längre nästa gång!
En summering:
Tapas kväll, safari nya, safari gamla, bebis mys, EM, långpromenader, shopping (heeeeh), Landströms, Ferrum, fantastiskt sällskap, minusgrader, sol, smörgåstårta, regn, jävla bra musik, kalkon och mys.
Försökte iallafall, hoppas det räcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0