Tisdag

Öhhh blogg.se har uppdaterats och jag fattar nada. Nu kommer 65åringen fram men det här med touch telefon, blue ray, 3D och ny blogg.se är inte okej. Så vi försöker med ett inlägg, går det bra så glöm översta raden.
 
Vi har fått nya tirsor på best idag och dom var lila och fina. Hann bara jobba i den en stund för sen skolkade jag för att hänga hemma istället.
 
 
Överväger för stunden om jag ska äta glass. Det blir nog det. Eller ballerina kladdkaka.
Geir är och kollar fotball och för mig försvann intresset när sverige åkte ut.
Så tänkte utnyttja kommande två timmar (innan läggdags) med att äta något sött, planera klädval inför roskilde (MYCKET viktigt), kolla upp en spesifik tatuerar som ska fixa mitt finger i köpenhamn (hahaha JAA nu händer det)och ha på tvn när jag gör allt ovanstående.
Quality time is the shit.
 
Till helgen är det midsommar men det firas inte här utan dom firar typ något som heter sankt hans (?) hahahaha!
För oss innebär det segling, grillning och mini-utomhus-festival. Så helt okej med sankt hans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0