Fyllesjuk.

Jag har haft en fyradagars bakfylla och hoppas för gud och fosterland att den går över imorgon.  Bytte bort mitt kvällsskift idag t.o.m
Stockholmsturen var fantastiskt och nästa vecka åker jag till Sverige igen! Då går lasset till kiruna där systeryster tar studenten. Blir dessvärre mitt enda besök för sommaren om ingen sponsrar flygbiljetter på tretusen. Blä, blä, blä jag hatar dyra flygresor.
Hursom jag stannar torsdag till tisdag så alla ska komma ut och leka! Landströms lördag!!
Min present till geir från sthlm. Naaww!
Petra är på semester i sverige två veckor och det är jättetråkigt men hon lämnade sin bil så jag är ganska glad nu ändå!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0