Luring.

Mihi jag håller på att klora kläder. Det blir überfint och ska ta bild på allt sen. Enda nackdelen är att det tar sjuhelvetes lång tid så det är nog klart först imorgon pm.
Igår klippte jag en tjej på tio år som tidigare hade varit rakad på sidan. Det var ballt och jag hade gärna varit den som gjort det igen men hon ville spara. Så vi toppade och lockade hennes hår och pratade om alla djuren som bodde på hennes gård och sen när jag var klar så sa hon att jag var superflink. Sådana gånger blir man så glad!
Jo jag gick en promenad på fyrtiofem minuter också innan jobbet för jag hinner inte träna idag eftersom jag slutar sex på salongen och börjar sju på Best.
Nämnde jag att det här är ett förpostat inlägg? HAHA!

Bjuder på en bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0