Onsdag eftermiddag slash kväll.

Oh my jag är riktigt dålig på facebook, funderar på att lägga ner hela verksamheten (lugn, inte än på ett tag). Men idag hade jag tre mail så minst tre personer tycker det är en bra idé att jag behåller den.
Första mailet var från Saga som ville att jag ska följa med till Thailand i augusti! Inga killar välkomna och resan kostar cirkus 5000 kr. Jävligt billigt men jag är vuxen nu och har jobb så möjligheten för sådana resor är lite långt borta.
Andra var från Conny som försökt nå mig på telefon (nej jag har inga missade samtal?!) och hade tusen frågor om våran helg i sthlm. Åhhh vad jag längtar...
Och tredje var från Geir som skickade en funny link från en funny movie!
Facebook 4 ever!!
Annars är det strejk bland bönderna här i norge och dom har stoppat utkörning av bröd. Det tycker jag är kul för mackor är det norrmän lever på så nu blir det knäcke för deras del hahaha!
Imorgon är 17 maj= deras nationaldag. Jag har turen som får jobba nio timmar och få dubbelt betalt! Hell yeah!!
Vill bara skicka en hälsning till min fina Petra som har opererat blindtarmen idag. Krya på dig min kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0