Jag har sommar!

Dagens googlemission: Jag lägger ned det här nu.
Innan jag "flyttade" hit (bor här på obestämd tid som min mamma föredrar) så hade jag förberett  mig på en sommar med regn, regn, regn och moln. Det verkar som att det vädret stannade kvar i Kiruna plus att ni fick hagel och snö(?). Sol, sol älskade sol! Jag borde lägga upp en bild eller två men nej.

Petra har funnit och löst ett problem åt mig. Fast bra väder så fryser jag väldigt ofta. Och det är ju lite underligt med tanke på dom vintrar man överlevt genom åren. Men tydligen är det så att jag alltid klätt på mig för mycket. Under alla årstider (men ni hör ju, snö och hagel mitt i sommaren)! Så jag är tydligen inte tillräckligt härdad. Här om dagen var det molnigt ute och det såg kallt ut. På med jeans, tirsa, långärmat, halsduk (nej vi har ingen termometer) och börjar toksvettas så fort jag lämnat lägenheten. Förde-Världen 1-1.
Pratat festival idag. Jag och Daniel spånar på en poänglista med tio i toppen. Något mission ni tycker vi ska utföra på Arvika? Jag har tagit mig an allt det äckliga och Daniel håller sig till det mer pinsamma.
After a while crocodile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0