Fredagen den trettonde.

Jobbade natten till idag. Så kan det gå.
Idag när jag klev upp cirkus två hade jag fått en massa post! Det händer aldrig! Ett par shorts mamma skickat från sverige och... drum roll... MINA PLATÅCONVERSE (det är inte "riktiga" converse) som varit på resa från korea till sverige, tillbaka till korea och nu äntligen hos mig i norge. Så jag har studdsat runt på skumgummi hela dagen. Ja Saga, KÖP DOM!
Nu ska vi snart iväg på inflyttningsfest hos Geirs kompis Leah plus pojkvän. Dom var i frankrike under påsk och har tydligen köpt med sig ett hav av ostar, Me Likey! Så en flarra vitvin på det och fredagen är redan succé! Och jag som bara varit vaken i fyra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0