Kvack.

Oh wow ibland får jag bara energi från ingenstanns och bestämmer mig just dom dagarna för att ligga i soffan. Haha nej jag skojjar, idag var en sån dag och jag har varit superaktiv med bara sex timmars sömn i kroppen. Jobbade ju till åtta i morse och klev upp tre-ish (somnade nio?). Käkade frulle, åkte ner till salongen för att snacka lite om min kommande första arbetsvecka (JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD) och en kurs vi ska till på onsdag med TIGI. Tankade Petras bil som jag fått lånat under helgen då hon varit i sverige (TACK!) och köpte ett par shorts på HM. Är väldigt insnöad på sommarkläder fast det är typ förti dagar kvar innan det kan användas. Tränade en timme, dushade, ätit mat, läst ut min bok, kollat ett avsnitt den bästa serien på vox, drömmedesign, och nu är klockan sju! Whuuuut?!
Ska hämta Geir från jobbet klockan tio och innan det tänkte jag försöka med att inte somna i soffan.
Laters!

Kommentarer
Postat av: MalinMalle

YO! Update plz! :)

2012-04-20 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0