Livet efter påsken.

Påsken är över och förutom att ha ätit mig igenom den så har det inte blivit några påskaktiviteter. Det vill säga pimpling, grillning, skoter, backen osv meeeeeen det var gött med godis. Och jag har nog inte gjort påskaktiviteter på sisådär fyra år nu när jag tänker efter.
Ledigheten fortsätter vidare. Jobbade igår 14-24 och nu är jag ledig till nästa måndag! Hela Geirs familj och vi åker till Årdal idag och hem imorgon kväll. Nästan tre timmar i bil och jag blir alltid åksjuk på norska vägar. Hej wish me luck.
Kan passa på att säga att... Jag har fått praktikplats nu. Just det! Jag börjar 23 april på en hårologi salong och det känns super duper awesome. Det här med bensinstationer och hamburgare är helt världelöst (men bra betalt). Så nu tar min frisörkarriär av, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0