Gnägg.

En liten del av min garderob som står i vardagsrummet för mina klänningar plus kjolar fick det lite trångt och låg lite skrynkligt i sina lådor. Nu kom mina 30 galgar till nytta.
Vardagsrummet blev mycket finare nu minsann!
Lite mycket jobb just nu. Tog på mig skift på best fram till 13 maj (whyyyy?!) så kör dubbelt varje dag utom en.
Men jobbet på Hårologi är så jäkla awesome så det är bara och köra på! En liten nyhet: jag ska nu skriva mig i Norge. Inte bli medborgare, bara adressändra. Det har jag aldrig gjort förut (och verkligen försökt att undvika det) men nu måste det tydligen göras. Bye bye Sweden!
P.s Idag ska vi på premiären av The Avengers!!!! WHOOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0