Måndagstjej.

Pysslade lite mitt i allt soffhäng förra veckan. Hittade fram ett par schhhletna jeans som jag faktiskt hittade i kauppinen förra vintern och har säkert tillhört någons gamla pojkvän eller dylikt. Haha!
Det är nämligen så att jag har total köpstopp av kläder och skor fram till 29 oktober. Så nu hittar jag andra alternativ av att fixa till lite trötta plagg. Det är ganska kul. Whatever.
 
Jo det är nämligen så att jag flyttar tillbaka till sthlm sex veckor från och med den 29e (för att gå klart min utbildning på BAA) och ska bli roomie med min fantastiska Conny! Det är en dröm vi haft länge att bo tillsammans som nu går i uppfyllelse. Därför behöver jag pengar till hyra, mat och massa underhållning eftersom jag inte heller får någon lön i december.  Cant wait!
 
Jeans a la nitar a la jeans.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0