Pink lady.

Jaha då var min ledigvecka över. Helt okej, jag är redo för jobb. Har min 9-16 vecka nu och ledig nästa helg, so no complains.
Det har varit helt fantastiskt att inte vakna till en väckarklocka en enda gång och ändå kliva upp av mig själv runt tio varje dag. Skillat!
 
Har lagt en beställning på EN av dessa hårfärger idag. Jag övervägde i ca tio minuter och ska bli spännande när jag väl får i det i håret. Det är en hårfärg som släpper med tiden så inget forever and ever här. Jag tror att vi struntar i topparna och kör det hela ljusa paritet den här gången!! Whii!
Vilken av dom det blev avslöjar jag sen... det här är första gången sen dreadstiden som jag behållit samma hårfärg och frisyr så pass länge. Time for change folket! Hihi Mallan nu sker det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0