Så blev det vinter.

Igår alltså :).
Var i skolan i vanlig ordning och Sara kom förbi för att assistera med sitt hår. Bra tjej det där.
Efteråt åkte vi till gamla stan för en fika och surrade ihjäl oss i tre timmar!! Perfekt timing innan jag skulle träffa Fina Tina på Broken och surrade loss där i över två timmar! Åh gud vad jag kommer sakna det här!
 
Idag var sista dagen i skolan innan vi har examen lör-sön och jag är cool lugn så ni behöver inte skicka några pepp sms (jo det ska ni visst) och det här kommer gå dödsbra (och om inte så är det okej det med. På rikt).
Jag färgade istället Elins kompis Emma, klippte Pelle och klippte sen Erik. För jag är så snäll och dom blev så himla glada! Good karma for me.
 
 
P.S Ja hon äter både tacos och plättar. Tina alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0