Been there, done that, cant remember.

Nej men alltså nu är segdegen över och vi har lämnat semestern! Som ni märkt tog jag ledigt från internet också. Gick in på fejjan en gång på två veckor annars inget. Det var skönt.
Back on track, jobbat idag. Jag var trött och förkyld. Sitter nu och äter glass med två gånger sås och en gånger strössel medans jag laddar upp 744 bilder som tagits under vår ledighet. Först ut blir självklart roskilde:

Jag tänkte från början se 5 band men ångrade mig sen till tre och det slutade med 12. Adrian Lux var som sagt först ut på tisdagen och höjde ribban till mount everest. Svårslaget fram tills Bruce på lördag. Tre timmar lång konsert och tre timmar av storbölande (ja jag var lycklig och svårt berusad) så det var mina två euforiska moments. Alla andra band jag såg var bara utfyllning.
Men ack så kul vi hade! 14 Fördianer och så jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0