Bra början på semestern:

I lördags hade vi kul! 
Jag jobbade till två och hade sen date (har blivit tradition nu) med Petra och hennes klasskompis på café och det var sjukligt trevligt. Sen åt jag och Geir hans mammas hjortgryta till middag och den var DÖDLIGT god.
SEN gick vi hem till Tomas på förfest och DET var toppen!
Sen träsket, sen kebabrulle, sen hallon, sen efterfest hos oss med baileys och a love song for bobby long.
 
 
 
På söndagen så hade vi tre nattgäster som blev kvar och ännu en joinade för pizza bakning a la epic mealtime. Köttfärs, kyckling, bacon, salami, ananas och sju kilo ost. Jävligt bra.
 
 
 
Film efter film till tio på kvällen och sen kom mami och papi på natten!
Så nu är det ultimat turistande fram till på torsdag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så det var därför du dissade mitt sms om kina och film din jävel! Här satt jag alldeles ensam hela dagen.. :P

2012-08-01 @ 10:02:39
URL: http://pbjelke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0