Pre-posted

Ja det här är ett förpostat inlägg. Jag är säkert jätteglad och full och solen skiner och allt är fantastiskt och vi älskar livet och hela faderullan!!
Måste visa en bild (för jag gillar cred och uppmärksamhet) på mina egengjora shorts. Först var det byxor som klipptes av, fästes nitar på och doppades sen i klor. Jag är förbannat duktig. Försmodligen har jag på mig dom nu.
 
 
 
Och sen vill jag få skryta om att det bor massor av igelkottar här (riktas till kiruna nu, gotland har ju samma syndrom). Jag vill gärna ha ett som husdjur om det inte vore typ olagligt och oskönt.
 
 
Som sagt, jag är på roskilde, det här är förpostat och imorrn kommer säkert ett riktigt inlägg.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0