Veckoplan.

Ja här håller vi på att regna bort. En vecka till av jobb och sen har jag semester igen. Denna gången i Förde (håll nu tummarna för vädret please) och istället för att åka och besöka så får vi besök av mami och papi! Yay!
 
Idag tänkte jag träna för första gången på sjutton dagar. Uhhhh...
Imorgon jobbar jag dubbelt och det är helt ok.
Onsdag ska vi se premiären av nya batman filmen! YAY!
Torsdag jobbar jag dubbelt och det är helt ok.
Fredag jobbar jag till fyra och sen är det nästan helg. What to do?
Lördag jobbar jag 9-14 och sen är det helg och semester!! Two thumbs up!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Lördag tacos hos oss? :D

2012-07-23 @ 21:43:24
URL: http://pbjelke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0